Politica de rambursare si returnare

Este ok sa te razgandesti si poti face acest lucru in termen de 30 de zile de la data la care ai primit coletul prin intermediul curierului sau de cand ai ridicat produsul din showroom-ul nostru. Daca, dintr-un motiv anume, nu iti doresti sa pastrezi produsul pe care tocmai l-ai achizitionat de la BOREAL CLIMA te rugam sa citesti detaliile de mai jos si sa completezi formularul de retur din finalul paginii.


 1Conditii generale de retur
Daca esti nemultumit de produsele cumparate de pe site-ul aeremag.ro si vrei sa renunti la cumparare, implicit sa primesti banii inapoi, poti sa soliciti returul acestora in 14 zile calendaristice, conform Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014. BOREAL CLIMA a prelungit acest termen pentru clientii sai la 30 de zile calendaristice.

Pentru ca un retur sa fie acceptat, conditiile de mai jos trebuie indeplinite simultan.

Termenul de solicitare pentru retur nu trebuie sa depaseasca 30 de zile calendaristice de la data la care ai intrat in posesia produsului.

Completeaza formularul de retur si trimite-l.

Produsul trebuie sa fie in starea initiala, asa cum a fost el primit, fara sa prezinte urme de uzura, sa fie deteriorat sau sa ii lipseasca etichetele de identificare.

In cazul in care ai setat parole sau alte configurari personalizate ar fi indicat sa readuci dispozitivul la setarile din fabrica pentru ca acesta sa nu contina informatii cu caracter personal.

Te rugam sa te asiguri ca ai introdus in cutia produsului toate etichetele, certificatul de garantie original, manualul de utilizare si toate documentele
pe care le-ai gasit in cutie, inclusiv cadourile promotionale pe care le-ai primit atunci cand ai achizitionat produsul.

In cazul in care ai achizitionat mai multe produse la fel si doresti sa le returnezi pe toate, se accepta doar o singura bucata desigilata. Returul celorlalte.
produse nu se va accepta daca sunt desigilate.

2. Categorii de produse cu conditii speciale de retur
Unele categorii de produse au conditii speciale de retur, din motive obiective si pentru a asigura sanatatea clientilor. Astfel, nu se pot returna sau se pot returna numai cu anumite conditii urmatoarele categorii de produse:

a.
serviciile sau contractele de prestari de servicii, dupa prestarea completa a serviciilor
b. furnizarea de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile de pe piata financiara pe care profesionistul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere sau cele aduse pe comanda speciala;
c. furnizarea de produse confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
d. furnizarea de produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
e. furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator filtre, purificatoare de aer sau purificatoare de apa,dezumificatoare, umidificatoare, acumulatori etc.
f. contractele in cazul carora consumatorul a solicitat in mod special profesionistului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrari urgente de reparatie sau de intretinere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, profesionistul presteaza alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de consumator sau furnizeaza alte produse decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrarilor de intretinere sau de reparatie, dreptul de retragere se aplica respectivelor servicii sau produse suplimentare;
g. contractele incheiate in cadrul unei licitatii;
h. prestarea de servicii de cazare, pentru alt scop decât cel rezidential, transport de marfuri, inchiriere de masini, in cazul in care contractul prevede o data sau o perioada de executare specifica;
i. etichetele de identificare sunt deteriorate sau lipsesc.

 Produsele resigilate beneficiaza de aceleasi conditii de retur ca si produsele noi. Este necesar sa nu prezinte alte deteriorari fata de cele pe care le-a avut initial in momentul achizitionarii.


3. Procedura de returnare
Pentru a initia procedura de retur trebuie sa completezi si sa trimiti formularul de retur.  Ulterior, un curier va fi trimis catre tine pentru a ridica produsul / produsele. Poti aduce chiar tu produsul in showroom-ul BOREAL CLIMA, conform următorului program: Luni – Vineri: 09.00 – 18.00, dar numai după completarea formularului. 

In formularul de retur trebuie sa mentionezi fiecare produs pe care doresti sa il returnezi. Te rugam sa ambalezi corespunzator pentru transport toate produsele. 

Cand produsul ajunge la depozitul BOREAL CLIMA este verificat pentru a se stabili ca este produsul care a fost mentionat in formularul de retur precum si daca respecta toate conditiile pe care le avem specificate in Termenii si Conditiile site-ului, conditii care trebuie acceptate la plasarea comenzii.

Cererea ta va fi analizata, iar dupa aprobarea acesteia, in termen de maximum 14 de zile calendaristice vei primi banii in contul IBAN completat de tine in cererea de retur.

In cazul in care doresti sa returnezi un produs sau mai multe, motive independente de BOREAL CLIMA, costul transportului pentru returnarea acestuia va trebui suportat de catre tine.  Acesta va fi achitat direct curierului in momentul in care ridica produsul.

In cazul in care produsul este returnat pentru ca a ajuns la tine deteriorat sau daca nu functioneaza, costul transportului va fi platit de catre BOREAL CLIMA.

Daca produsul a sosit la tine deteriorat este important ca in momentul livrarii sa intocmesti un Proces-Verbal cu angajatul firmei de curierat – este un formular standardizat aflat in posesia oricarui curier. De asemenea, o sa fie necesar sa ne trimiti pe e-mail service.aercond@yahoo.ro cateva imagini cu produsul deteriorat si ambalajul acestuia.

4. Procesarea cererii de retur si restituirea contravalorii

Dupa ce ne trimiti formularul de retur completat, un reprezentant BOREAL CLIMA te va contacta pentru a stabili impreuna care este ziua in care curierul sa vina pentru a ridica de la tine produsul. Imediat dupa ce produsul returnat ajunge la noi in depozit, cererea ta de retur urmeaza sa fie analizata si se va oferi un raspuns. Tot atunci se va emite o factura STORNO pe care o vei primi pe mail. Produsul va fi analizat pentru a se vedea daca indeplineste toate conditiile necesare.

Daca te incadrezi in politica de retur atunci vei primi banii inapoi in maximum 14 zile de la momentul inregistrarii cererii, in contul mentionat in cererea de retur. 

Daca cererea de retur a fost refuzata sau daca clientul a expediat produsul fara a obtine in prealabil numar de retur si factura de stornare sau a expediat produsul prin alt serviciu de curierat decat cel agreat, costul transportului inapoi catre cumparator se va face pe cheltuiala acestuia.

In cazul in care produsele returnate prezinta lista de componente incompleta, urme de uzura, filtre imbacsite, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea produsului, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse. 

De asemenea, ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului in situatia unor abuzuri, precum returnari repetate.

[formidable id=”2″]
wpChatIcon
wpChatIcon